Önce güzide reklamımızı izleyelim.
Reklamın amacı , ihtiyaç kredisini tanıtmak , yani beklenti o yönde.
1000000 izleyenden sadece birinin bu krediyle ilgilendiğine eminim.
Reklamların verimsizliği zaten Akbank yöneticilerinin de bildiği bir şey.
Bu reklamlar dizisinin asıl amacı ise kahramanları benimsetmek , eli kaşınan Akbank pazarlama departmanının cebini boşaltmak ve Akbank'ın ismini Kıvanç Tatlıtuğ gibi bir yıldızla pekiştirmek.
Denizbank'ın "Beyaz ve Erdal Özyağcıları ", İşbankası'nın "Cem Yılmaz'ı ", Garanti'nin "Gülse Birsel'i" gibi bu ikili de asla sempatik olamayacak ve böyle ucuz reklamlar izlemeye devam edeceğiz.
Ne şu an kariyerinin doruğunda olan Kıvanç Tatlıtuğ'un böyle bir reklama ne de İlker Ayrık'ın Kıvanç'ın yanında ezilmeye hakkı yok.
Reklama gelecek olursak , gelmeye bile gerek yok. Orayı müzayede havasına sokmak için harcanan paralara yazık , yelpaze için verilen 3000 Liraya değil
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder